Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Staramy się, aby oferowane przez nas przedmioty były wyjątkowe, praktyczne i przede wszystkim - najwyższej jakości. Jeśli jednak uznasz, że zamówiony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, napisz do nas na adres biuro@cellofan.pl. Na mocy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny. 

Zwracane produkty powinny być nie używane, kompletne i zwrócone w oryginalnym opakowaniu producenta (jeżeli takie było). W przypadku, gdy Twoje zamówienie składało się z kilku przedmiotów, a Ty chcesz zwrócić jedynie część z nich - oczywiście możesz to zrobić.

Przesyłkę odeślij na własny koszt na adres:
cellofan.pl
ul. Roberta Kocha 17
64-200 Wolsztyn
Do paczki należy dołączyć paragon, oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy (formularz zwrotu). Zwrot pieniędzy odbywa się na konto z którego dokonano wpłaty, lub na konto wskazane przez Kupującego.

 REKLAMACJE

Przed wysyłką zamówionych produktów zawsze sprawdzamy czy wszystkie przedmioty są kompletne i nie mają żadnych wad. Dokładamy też wszelkich starań, aby zabezpieczyć je na czas transportu. Jednak może się zdarzyć, że produkt ma ukryte wady, których w momencie sprzedaży nie jesteśmy w stanie zauważyć. W takim przypadku prosimy o kontakt - napisz do nas: biuro@cellofan.pl, wspólnie uzgodnimy najdogodniejszy dla Ciebie sposób rozpatrzenia reklamacji.

1. Właściciel serwisu cellofan.pl jako sprzedawca, odpowiada wobec Klienta, będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego za niezgodność zakupionego towaru z umową sprzedaży, w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem dwóch lat od wydania towaru, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r.
2. Klient ma prawo zgłoszenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu produktów w Sklepie, pod warunkiem zawiadomienia Sklepu o wadzie w terminie 2 miesięcy od chwili stwierdzenia niezgodności z umową.
3. W celu złożenia reklamacji dotyczącej niezgodności towaru z umową lub reklamacji na zasadach określonych w udzielonej gwarancji, Klient jest zobowiązany przesłać produkty na adres korespondencyjny cellofan.pl tj. cellofan.pl, ul.Roberta Kocha 17, 64-200 Wolsztyn.
4. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez cellofan.pl przesyłki z reklamowanymi produktami. Klient może domagać się naprawy produktu lub wymiany na nowy.
5. W przypadku ewentualnych sporów Klient ma możliwość dochodzenia swoich roszczeń nie tylko przed sądem powszechnym, ale także za pomocą pozasądowych metod rozstrzygania sporów, np. Alternatywnych Metod Rozstrzygania Sporów (ADR).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl